0e3751e7c5

【在家抗疫,我們仍為你嘅升學計劃一同努力】

一個疫情打亂哂你嘅升學計劃?DSE 延遲開考、IB/A-Level 取消考試、中小學延後復課...?

原本的計劃都因為疫情而被迫延遲或取消,但中五、中六嘅你的升學準備就一D都唔遲得,你嘅學業仍要繼續!正因為疫情嘅影響,你先要更多時間去準備自己的海外升學計劃!

時間唔等人,立即行動啦!隨時隨地都可致電 2323-3287 / 2570-5711 或以 Email 、Facebook 及 Instagram message 與我們的升學顧問諮詢!留下你嘅學歷、有興趣嘅升學國家及學科,可以得到更詳細嘅升學建議。AAS 繼續和你拍住上!

我們的資深顧問會專業分析每位同學嘅個人情況及成績,亦會解答同學及家長的升學疑難,為你規劃最合適嘅海外升學路。

⭐升學計劃有變 ‧ 我們服務不變⭐ 電話查詢:☎ 2323-3287 (旺角)|2570-5711 (灣仔) 網上預約顧問:https://aas.com.hk/contact#enquiry