本活動已經結束。查看近期活動
A2e9e156b6

活動時間表


簡介

擔心畢業後喺英國好難搵工? 大學會點支援學生搵工?會唔會提供 Internship/Placement?有咩途徑留英工作? 作為英國第二大城市,Birmingham 嘅生活同文化係點?

今次講座,Aston University 畢業生及院校代表 Jonathan 將會分享自己喺 Aston 畢業後嘅搵工經歷,教育顧問亦會介紹 Birmingham 同英國大學升學資訊,機會難得,立即報名!

Aston University 於 1966 年正式成為大學,是英國第一間引入 placement year 於大學的課程中,在這 50 多年間一直為大學生提供實習機會而且大學有 7 成學生參與 placement year,為全英國最高。商學院是少數在英國中擁有 AACSB, EQUIS, AMBA 的三重認 證

有興趣的家長及同學,歡迎致電 2323 3287 報名活動或 於網上報名活動

為保障家長和同學的健康,所有參加者必需配戴口罩,到場時需先量度體溫,並以酒精消毒雙手方可進場。講座只開放予已報名及獲確認的參加者,以控制出席人數,座位有限,有意參加的同學及家長敬請登記報名。


相關院校